کامپیوتر

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کامپیوتر خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

امروزه سایت های بسیاری را در اینترنت می توان یافت که اقدام به ارائه کلیپ های تصویری می نمایند. با استفاده از نرم افزار VideoGet می توانید ویدئوهای یوتیوب و بیش از ۹۰۰ سایت به اشتراک گذاری ویدئو شامل MySpace، Google Video، Yahoo Video، Metacafe و غیره را به سادگی دانلود کنید.برنامه VideoGet همانند یک مدیر دانلود برای شما عمل می کند و در محیط ساده این برنامه، شما توانایی مدیریت لینک های دانلود و اجرای زمانبندی برای دریافت هر فایل ویدیویی را دارید. VideoGet دارای ابزاری برای تبدیل این ویدئوها به فرمت های محبوب ویدئویی برای اجرای ساده تر آنها می باشد. امکانات این نرم افزار امکان تبدیل کردن ویدئو به فورمت های مختلف ویدئویی (*.AVI, *.MPG, *.WMV, *.FLV, *.MP4, *.3GP, *.RM, *.MOV, *.MP3, *.WAV) ، یک کلیک برای دانلود و تبدیل فرمت به همراه پلاگین هایی برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و Firefox. ، پشتیبانی از فورمت های AVI ،MPEG1 ،MPEG2 ،WMV ،FLV ،MP4 ،۳GP ،MP3 برای دستگاه های iPod ،Mobile و سایر دستگاه های همراه و … است .

 

VideoGet 7.0.3.91 نرم افزار دانلود ویدئو های اينترنت VideoGet 7.0.3.91

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 17:26 ] [ رضا ]

[ ]

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دانلودها آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.در نیمباز هر کاربر دارای یک پروفایل حاوی اطلاعات شخصی و … است که در صورت دسترسی شما میتوانید پروفایل کاربران را رویت کنید. Nimbuzz دارای محیطی زیبا و رابط کاربری آسان است و از تمامی پروتکل ها برای برقراری ارتباط را پشتیبانی میکنید. براحتی حساب های کاربری خود از قبیل یاهو، جیمیل، MSN، فیسبوک و … را به نیم باز متصل کنید تا بتوانید با دوستان خود در شبکه های نام برده در ارتباط باشید.

 

Nimbuzz 2.9.2 Messenger نرم افزار مسنجر نیم باز Nimbuzz Messenger 2.9.2

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 17:23 ] [ رضا ]

[ ]

Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هواشناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هواشناسی منطقه جغرافیای کاربر ، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هواشناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد. با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالاترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، بازهم این امکان فراهم شده است و میتوانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز میتوانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با این نرم افزار میتواند باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

Weather.Watcher.Live.Cover نرم افزار قدرتمند هواشناسی Weather Watcher Live 7.2.33

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 17:16 ] [ رضا ]

[ ]

اگر شما نیز از جمله کاربرانی باشید که روزانه از سایت های بسیار زیادی بازدید می کنید و نیازمند این هستید که آدرس آن ها را ذخیره کنید تا در زمان مورد نیاز بتوانید مجدداً به آن ها دسترسی داشته باشید . Advanced URL Catalog یک برنامه حرفه‌ای برای مدیریت و نگه‌داری از نشانی‌های اینترنتی مورد علاقه می‌باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا تمامی لینک های محبوب ، بوکمارک ها و … را به راحتی مدیریت کنید و دیگر به دلیل تعداد بالای آن ها سردرگم نشوید . این برنامه می تواند به همگام سازی، سازماندهی، مدیریت و حتی حذف موارد تکراری از مجموعه بوک مارک های شما بپردازد. این برنامه می‌تواند تمامی نشانی‌های اینترنتی را که شما وارد دیتابیس برنامه کرده‌اید را به صورت خودکار چک کند و نشانی‌هایی را که از کارافتاده‌اند را به شما نشان دهد و با این کار باعث می‌شود تا شما همیشه لیست نشانی‌های خود را به‌روز نگه‌دارید.

 

Advanced URL Catalog 2.33 نرم افزار مدیریت آدرس های اینترنتی Advanced URL Catalog 2.33

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 2:54 ] [ رضا ]

[ ]

The Ministry of Silly Walks یک بازی جدید و بسیار اعتیادآور در سبک بازی های اکشن و ران از استودیوی بازیسازی The Ministry of Silly Walks مخصوص سیستم عامل اندروید است . مونتی پایتون یک مرد بریتانیایی عجیب و غریب است، زیرا پاهای او شرایطی را دارند که هر لحظه امکان دارد او به زمین بخورد و او در کل به شکل خاص و در نگاه اول احمقانه حرکت می کند. وظیفه شما در این بازی این است که او را تا رسیدن به مقصد هدایت کنید بدون این که او زمین بخورد. از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود صداگذاری های حرفه ای ، فیزیک واقع گرایانه بازی ، عبور از موانع و به روز رسانی منظم اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. 

The Ministry of Silly Walks 1.0.3 بازی راه رفتن The Ministry of Silly Walks 1.0.3 – اندروید

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 2:45 ] [ رضا ]

[ ]

Pixlr-o-matic نرم افزاری بسیار جالب است که با استفاده از آن می توانید به سادگی با افزودن افکت های تصویری زیبا ، جلوه هایی بی بدیل به عکس های شما ببخشد . این برنامه داشتن صدها افکت و قاب متفاوت به شما این اجازه را می دهد که هر تغییری که دوست دارید به آسانی روی تصاویرتان اعمال نمایید.این نرم افزار قادر است تا ۲۵۰۰۰ عکس مختلف از یک عکس ایجاد کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Pixlr o matic 2.2.2 نرم افزار ویرایش تصاویر Pixlr o matic 2.2.2 – اندروید

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 2:36 ] [ رضا ]

[ ]

ساخت آلبوم های دیجیتالی توسط تلفن های همراه و دوربین های دیجیتالی انجام داده و با این کار خور تصاویر دلخواه خود را به سلیقه خود آرشیو می کنند. Arclab Thumb Studio نرم افزار سازنده گالری تصویر، اسلاید شو و آلبومهای عکس مخصوص وب می باشد که هر فردی بسادگی می تواند از آن استفاده نماید. تمام کاری که شما بایستی انجام دهید این است که موقعیت دلخواه خودرا در قالب مورد نظرخود انتخاب نموده و برنامه باقی کارها را انجام می دهد. شما با این نرم افزار میتوانید تصاویر با حجم بالا را تبدیل کرده و تصاویر را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. همچنین اجازه اضافه کردن اطلاعات metatag را برای کپی کردن نکات و یا توصیف عکس ها می دهد.

 

Arclab Thumb Studio 2.13 نرم افزار ساخت آلبوم Arclab Thumb Studio 2.13

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 1:20 ] [ رضا ]

[ ]

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس سبک و قدرتمتد میگردید و از گشتن برای کرک ها و سریال های آنتی ویروس تان خسته شده اید ، میتوانید از ۳۶۰Internet Security استفاده کنید . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای در زمینه شناسایی و حذف تروجان ها می باشد که موتورهای این آنتی ویروس شامل موتور کلود انتی ویروس ۳۶۰ ، Machine learning cloud QVM engine و BitDefender می باشد. این نرم افزار سپر دفاعی برای جلوگیری از نفوذ هکرهاست یرای سیستم شما و به اصطلاح امنیت ۳۶۰ درجه را برای شما به ارمغان می اورد. ۳۶۰Internet Security شامل آنتی ویروس و ضد ابزارهای جاسوسی می باشد که جهت جلوگیری از ویروسی شدن سیستم و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

360 Internet Security 5.0.0 نرم افزار امنیتی 360Internet Security 5.0.0

 

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 1:14 ] [ رضا ]

[ ]

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات گرافیکی و هنری را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۸۰×۱۹۲۰ آماده شده اند .

 

WALL 20153 Recovered مجموعه ۳۰۰ والپیپر گرافیکی و هنری – Abstract HD Wallpapers

 

 


ادامه مطلب

[ جمعه 10 بهمن 1393برچسب:,

] [ 1:12 ] [ رضا ]

[ ]

Red Ball یک بازی فلش اعتیاد آور و فوق العاده زیباست. در بازی Red Ball مینیون ها که کاراکترهایی شرور و بدخواه هستند قصد دارند همه چیز را به شکل مربع تبدیل کنند! با توپ قرمز در ۴۵ مرحله هیجان‌انگیز راه خود را از میان تله‌ها باز کنید و همه هیولاها را شکست دهید. این بازی ارتباط مستقیمی با هوش شما دارد و یک بازی سراسر فکری است. مینیون ها سعی دارند شما را متوقف سازند و اجازه ندهند که ماموریت خود را به پایان رسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Red Ball 4 v1.0.75 بازی توپ قرمز Red Ball 4 v1.0.75 – اندروید

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 23:22 ] [ رضا ]

[ ]

RAW یک فرمت ذخیره سازی است که تمام اطلاعات به دست آمده از طریق سنسور دوربین در هنگام گرفتن عکس را ثبت می کند. Raw Therapee نرم افزار حرفه ای و قوی برای ویرایش تصاویر و پردازش عکس های Raw می باشد. این نرم افزار از فرمت های JPEG، BMP، TIFF و PNG پشتیبانی می کند. شما با Raw Therapee قادرید عکس های خود را بدون افت کیفیت تغییر سایز داده و یا علاوه بر دادن جلو های خاص میزان روشنایی و رنگ آن را دستکاری کنید. همچنین می توانید علاوه بر دادن جلو های خاص میزان روشنایی و رنگ آن را دستکاری کنید. Raw Therapee از اکثر دوربین ها و DSLR ها پشتیبانی میکند .

 

Raw Therapee 4.2.48 نرم افزار افزایش کیفیت عکس ها Raw Therapee 4.2.48

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 21:59 ] [ رضا ]

[ ]

Camera MX برنامه بسیار حرفه ای در زمینه عکاسی و ویرایش تصاویر است که برای اندروید عرضه شده است . توسط Camera MX میتوانید افکتهای مختلف را بصورت زنده هنگام عکس برداری قرار داده و آثاری خلاقانه بدست آورید و در کمترین زمان ممکن آنها را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برنامه دارای افکت هایی مانند HDR ، LOMO ، Shift و … پشتیبانی میکند . این برنامه به صورت کامل از زبان های زیادی مانند آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، و … پشتیبانی می نماید . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Camera MX v2.8.1 نرم افزار عکاسی Camera MX v2.8.1 – اندروید

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:56 ] [ رضا ]

[ ]

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. اگر اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند. با استفاده از Google Translate می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google%20Translate%20v3.1.0.RC06.83908714 نرم افزار مترجم گوگل Google Translate v3.1.0.RC06.83908714 – اندروید

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:54 ] [ رضا ]

[ ]

Advanced Installer نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف محصولی از شرکت Caphyon می باشد. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنگام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و … نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است.

 

Advanced Installer 11.7.1 نرم افزار ساخت فایل setup با Advanced Installer 11.7.1

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:37 ] [ رضا ]

[ ]

ویرایشگر یکی از مهمترین برنامه های موجود در هر کامپیوتری هست که هرکسی بطور متداول از آن هر روز استفاده می کند. معروفترین و متداولترین ویرایشگر در سیستم عامل های Windows برنامه ی Notepad است که قطعاً همه با آن آشنایی دارند. Notepad ++ نرم افزار رایگانی برای ویراش کد اصلی Source Code برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

Notepad%2b%2b%206.7.4 نرم افزار ویرایشگر متن حرفه ای Notepad ++ 6.7.4

 

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:32 ] [ رضا ]

[ ]

با توجه به اینکه امروزه کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. QTranslate یک نرم افزار کم حجم است که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون طراحی شده است. QTranslate که از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد که به سادگی متن مورد نظر خود را ، حتی در هنگام مطالعه ی آن به زبان فارسی یا هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید . قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل ، مترجم مایکروسافت ، مترجم یاهو و چند سایت دیگر، می باشد .

 

QTranslate%205.4.0 نرم افزار مترجم متون QTranslate 5.4.0

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:29 ] [ رضا ]

[ ]

PicPick نام نرم افزاری قدرتمند و کم حجم در زمینه عکسبرداری از محیط ویندوز و برنامه های مختلف می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از صفحه دسکتاپ ، سندهای متنی ، عکس ها ، فایل های PDF ، صفحات وب و … عکسبرداری نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت دسترسی سریع به نرم افزار و استفاده آسان از آن با کمک ابزارهای پیشرفته ، توانایی ذخیره سازی عکس ها و متن ها با فرمت های دلخواه و … اشاره نمود. از نکات مثبت این برنامه می توان به پشتیبانی آن از ۲۱ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین فارسی اشاره نمود، طوری که محیط کلی این برنامه فارسی بوده و شما بدون دردسر می توانید با تمام قسمت های برنامه به راحتی کار کنید. همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر تصویر با محیط ساده می باشد که می توان با آن عکسهای گرفته شده و یا دیگر عکسها را ویرایش نمود. ویرایشگر این برنامه امکانات خوب و جالبی از جمله ابزار و افکت های زیبا برای ویرایش تصویر دارد.

 

PicPick%204.0.3 نرم افزار عکس برداری از محیط ویندوز PicPick 4.0.3

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:18 ] [ رضا ]

[ ]

SwiftSearch یکی از سریع ترین نرم افزارها در زمینه جستجوی فایل ها و پوشه ها در ویندوز می باشد . این نرم افزار نتایجی بسیار دقیق تر از Search ویندوز ارائه می کند . شما برای استفاده از نرم افزار کافیست نام فایل مورد نظر خود را در فیلد جستجوی نرم افزار وارد کرده تا نرم افزار تمام فایل های موجود در بخش های مختلف هارد دیسک را که عبارت مورد نظر شما در نام خود دارند را در عرض چند ثانیه و با سرعتی فوق‌ العاده برای شما لیست کند.

 

SwiftSearch%204.0 نرم افزار جستجوی سریع SwiftSearch 4.0

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:9 ] [ رضا ]

[ ]

Telegram Desktop ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram Desktop دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

 

Telegram Desktop 0.7.9 نرم افزار پیام رسان Telegram Desktop 0.7.9

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 20:5 ] [ رضا ]

[ ]

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 19 Final

 

 

 


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:,

] [ 19:15 ] [ رضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه